ساخت و افتتاح بزرگترین هتل جنوب غرب کشور با مشارکت بانک توسعه تعاون

هتل پنج ستاره هیام (اهوازیان) ، بزرگترین هتل جنوب غرب کشور با مشارکت بانک توسعه تعاون استان خوزستان همزمان با میلاد مولای متقیان حضرت علی (ع) افتتاح شد.
تصویر ساخت و افتتاح بزرگترین هتل جنوب غرب کشور با مشارکت بانک توسعه تعاون

به گزارش سایت خبری پرسون، مراسم افتتاحیه هتل هیام (اهوازیان) با حضور جلیل کرمی مدیر شعب استان خوزستان ،دکتر حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان برگزار شد.

گفتنی است این هتل که در منطقه کوی ملت اهواز واقع شده با سرمایه‌گذاری 5500 میلیارد ریالی و مشارکت 1000 میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون ایجاد و تعداد 250 نفر به صورت مستقیم و 550 نفر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی به همراه دارد.

کرمی مدیر شعب استان خوزستان در این مراسم ضمن تبریک میلاد با سعادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و همچنین تبریک افتتاح این هتل بزرگ و مقارن شدن آن با این روز مبارک ، گفت: با توجه به ظرفیت های اقتصادی استان خصوصاً در حوزه (صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی) و همچنین حوزه‌ گردشگری ، نیاز استان به یک هتل در استان ضروری بود که با یاری خداوند متعال با مشارکت بانک توسعه تعاون و سرمایه بخش خصوصی این خلأ مرتفع گردید.

در پایان سید کریم حسینی نماینده مردم شریف اهواز در مجلس شورای اسلامی ضمن تجلیل از عملکرد بانک توسعه تعاون استان خوزستان در تمامی حوزه ها خصوصاً مشارکت در ساخت این هتل ابراز رضایت نمود. گفتنی است ساخت این هتل از سال ۱۳۹۸ آغاز و در سال ۱۴۰۲ به بهره برداری رسید.

منبع: بانک توسعه تعاون

598082